Thursday

Åh, varför känns det som att tiden inte räcker till.
Varje dag har sin planering, och jag hinner inte med.
Jag vill träffa Marie som jag inte har sett på typ en månad,
Jag vill träffa tjejerna, inte på en fest eller så, utan träffas dricka te och umgås och prata,
Emma far snart, och det känns som jag inte hinner med.
Jag vill träffa Caroline, som jag träffade idag. Allt har blivit så fel mellan oss. Och det är något jag vill ordna!
Jag vill umgås med tjejerna i klassen, fara till Johannas lägenhet, fara hem till Emma som jag inte har varit hos på ett år.

Jag vill träffa folk, känns som dagarna bara går och jag har så mycket med mitt.
Och det är inget jag skulle vilja ta bort, men jag skulle önska att dagarna och veckorna var längre.
Snart är det jul, och det är jag inte heller förberedd på..
Lucian är nästa vecka, och det ska bli jätte mysigt, bara jag blir frisk.
Jag vet att det är lucian som tar mycket tid.
Nästa vecka är det lucia måndag, tisdag, torsdag, fredag och lördag. Så den veckan lär ju rinna iväg.

Men jag vill ju allt som händer mig körkortet, lucian och allt.
Jag vill det ju, men allt tar ju sin tid.

Ska nog klara av detta,
snart far jag och Robert till Åsele också.
Det ska bli JÄTTE mysigt,
helt seriöst. Har inte varit där sen i juni/juli och nu är det snö, jul och en massa mys!
ååh, julmånad, finns det nåt bättre?

Nu ska jag ta tag i allt, vill lägga tid på folk jag tycker om!
Robert hinner jag träffa, och det är bra.
Älskade vän! <3

Take care,
i love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0