Sunday

Hektisk vecka..
Som vanligt nu på sista tiden faktiskt..
Känns som jag inte hinner med någonting, samtidigt som jag är uppe i saker hela tiden..
Samtidigt som allt flyter på så är det kaos.
Det känns som att det är så mycket som måste göras hela tiden.
Inför jul och allt.
Nu är lucian överstökad, och det är helt klart med blandade känslor.
Det här har varit så otroligt roligt, ett underbart gäng!
Helt klart ett minne för livet.
Och känslan att komma in i en fullsatt kyrka, det var mäktigt.

Tack alla som var där för min skull!
Underbart jätte skön känsla i kroppen att bara få sitta/stå där i mitten och glänsa.

Jag skulle vilja skriva om allt, men jag känner att stressen håller på att ta över..
Finns så mycket annat som måste göras.
Kan iallafall tillägga att jag var med både på teve och radio i samband med detta luciatåg.
Det var grymt!

Teatern imorgon går åt skogen.
Kul.

Nu ska jag försöka tänka på något annat en stund.
Just det, nu är det bestämt att jag, johanna, malin, nichlas och sonny kommer iväg till Nairobi i februari,
det blir UNDERBART! :D

Take care,
tack för allt!

Emelie Jonsson - Umeås lucia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0