Monday

Vaknade 08.08 imorse.. kul.
Började 08.20.
Stressigt är nog bara förnamnet, kom dock bara ett par minuter försent.
Men idag är en mycket sliten dag, har varken ätit frukost eller sminkat mig.
Tur att vi slutar 12.30, annars hade jag nog inte stressat som jag gjorde imorse,
hade KANSKE tagit mig en sovmorgon.



Första lektionen är avklarad, och snart ska vi se film på religionen.
Det blir chill.
Vill bara hem till Robert igen, göra mig en kopp te och äta yogurt med solroskärnor och linfrö.
Han är hemma, stackarn är sjuk.
Hade verkligen lust att stanna hemma jag också,
men kanske inte bra att vara uppi varandra för mycket så att jag blir sjuk igen.

Ikväll ska vi sjunga för De synskadades förening.
Sen i veckan blir det en massa träning, för att dra finalen i kyrkan på fredag.
Det kommer bli super super!

Efter lucian på fredag ska vi hem till mina kusiner också,
länge sedan vi umgicks utan att vi var på kalas eller dylikt.
Vi ska se idolfinalen, dricka glögg och baar mysa på.
Känns verkligen jätte mysigt!!

Nu ska jag börja bege mig bort till skåpen, går kanske in på en toalett på vägen och sminkar mig.

Take care,
oversleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0