night.

Mammas middag är nu avklarad.
Det blev smörgåstårta och ostbricka,
huur gott som helst.
trodde ett tag att jag skulle föräta mig ;p
Super mysigt att träffa släkten från mammas sida också + farmor och farfar.
3 saknades, men ändå jätte trevligt!

Fick träffa och prata med Marielle också,
precis det jag behövde.
Och en del snack med David, the older one.
Hel mys om jag får säga mitt.
Det blir bra med Strombergsvägen sen,
jag vet vart jag kommer vara en del då :)

Det är sent och jag ska inte hålla mig vaken mycket längre,
min säng är redan occuperad.
Men om jag har tur så rymms jag ute på kanten.
Det enda jag kan säga om allt är no words..
Tycker att det är tråkigt,
men men, your choice.

Sängen väntar, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0