Lets go!

Tänk att man verkligen inte vill tycka om någon eller några,
men det går bara inte.
Man tycker så mycket om dem, så när man ska låtsas vaar sur så börjar man skratta istället.
Det är egentligen en väldigt skön känsla.
Det betyder ju att man tycker om dem väldigt mycket.

Veckan började med ett samtal från Linus.
Där han säger att bussen lagt av och att dom troligtvis inte kommer till sundsvall i helgen.
Ju mer vi pratar om det desto mer övertygande låter han.
Så vad händer, jo, Emelie Jonsson börjar gråta.
Det kändes så fruktansvärt tragiskt. Inge roligt alls.
Sen spenderades kvällen med tjejerna, vi åt pannkaka, körde bil (jag och erica övningskörde) sen bar det av till nordmaling.
En super mysig kväll, med mina älskade flickor som jag knappt träffat på hela sommaren.
I bilen hem kommer jag dock på att livet inte var kul längre (samtalet med linus), så då blir jag typ halvdepp igen.
Oj vad känslig man är ibland alltså ;p .
Sen på tisdagen övertygade han ännu mer att bussen inte skulle gå igång,
men att dom kanske, bara kanske, kommer med personbil.
På kvällen där var vi på middag hos morfar som fyllde år för en månad sen.
Trevligt var det iallafall. Lax och potatis till middag och blåbärspaj till efterrätt. Lovely! :D
Sen igår..
Pratade först med pojken i Wallbergsfamiljen och han berättade att troligtvis skulle det bli personbil ändå,
och att någon av dem skulle få köra. Det kändes lite bättre, han lät faktiskt lite positiv till att dom skulle komma.
Sen fick jag prata med min älskade ängel, Lina.
Vi hann bara prata en stund, sen kom vi in på att jag ska komma till dem i september och att frida och jessica ska till Tillberga i samma veva.

Lina
; Ja, men är Jessica och Björn som tillsammans nu eller?
Jag ; Nej, det är väl mer Jessica och Danne tror jag, men Frida och Björn är väl kanske lite på g eller något.
Lina ; Ja, men det blir ju bra då, nu när Björn åker med oss i helgen.
Jag ; Men Lina.. då är det ju bestämt att ni kommer!
Lina och Lis skriker, och berättar sedan att dom bara har ljugit hela veckan om att det var osäkert att dom skulle komma.
Bussen var fixad och båda barnen Wallberg skulle få köra.
Jag ville bli arg, men det gick inte. Istället höll jag på att börja gråta av lycka ;]
UNGAR! :P

Så att på den vägen är det.
Sen igår kom Robert hit, det var länge sedan han var här kom vi fram till.
På kvällen for vi på kalas hos Per, och sa sedan hejdå till Petter som far tillbaka till USA nu imorgon.
Dom här 6 veckorna har verkligen gått fort, och vi har inte hunnit träffas så jätte mycket.
Men vi ses ju till jul igen. Nu ska han hem till sin flicka :)

Vi håller på att packa in i bussen för tillfället. Snart bär det av igen, som sagt, till Sundsvall.
Fridas tävling, det har jag bestämt! :)
Robert kommer med sin familj och tittar nåt i helgen också.
Sen ska jag säga hejdå till mina babes, men bara för en månad ungefär.
Sen blir det tåg och buss med Jessica och Frida och jag ska följa med Lina och Linus på deras skolor ;p

Måste fortsätta med utpackningen nu,
men en liten uppdatering från veckan iaf.
Take care,
och jag ska försöka inte bli lurad nå mer.
Jag vet att jag är lättlurad.


Ni är så taskiga. Plus Linus och Lis ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0