In to the city.

Klev upp 08.15 imorse.
Hade tänkt att ha god tid på mig att göra mig klar.
Och hur snabb är jag inte..
08.50 är jag klar, och bussen går om 40 min.
Vad gör man lixom, fatta vad länge jag hade kunnat sova ;p
Det värsta var att jag la mig vid 02.40 igår också,
så allt för mycket sömn har det inte blivit.
Men idag taggar jag till,
för jag och Marie ska till stan.
Ska försöka handla ett tyg som jag kan sy en klänning och ett linne av.
Sen ska jag väl försöka kolla lite mer på rean och så, alltid lika kul att fynda!

Igår var jag och Sofia i Bäcken ett par timmar.
Farmor och farfar blev glada över det oväntade besöket,
så vi bjöds på glassbåtar ;)
Sen gick vi och skulle ta oss an Amazonen.
Jag och Sofia dammsugade och plockade ut överdrag som suttit på säterna.
Den är sötare nu om jag får säga mitt.
Sen tog farfar på sig att försöka ladda batteriet och så,
men då vi skulle starta upp bilen så märkte vi att bränsleslangen läckte.
Så han skulle ta och fixa det.
Det känns otroligt bra att jag fått släkten involverad i min lilla goding.
Det är som att jag ändå kan se en framtid snart med den,
för i min egen familj händer det inte så mycket.. som vanligt.
Knappt 3 månader kvar tills jag får köra på riktigt, och fatta friheten säger jag bara!
Helt sjukt vad jag ska leva då :)
Efter att vi varit så duktiga att leka mekaniker bjöd farmor på våfflor,
det var helt seriöst de godaste våfflorna jag någonsin ätit.
Dessutom skulle jag hem och äta kycklingsallad med Marie,
så det blev inte så många.
Jag som skulle börja med Naturdiet ;p
Körde till frukost och lunch,
så det kändes ändå bra.
Igår var en lite vilodag kan man säga.
Ändå åt jag och Marie nyttigt på kvällen med vindruvor och melon.
Oj va bra vi är alltså ;D

Har kommit på hur man kan förändra naturdieten jätte lätt.
man tar bara mindre vatten, så att det blir krämigt, ungefär som kladdkakesmet.
Oj så gott, och det smakar helt seriöst som smeten.
Det blev min frukost i morse ;)

Nu väntar snart en bussresa till stan,
och förhoppningsvis lite shopping med Marie.
Jag hoppas verkligen att det går bra för mina änglar i Lindesberg.
Det känns så otroligt tråkigt att inte få vara där i år.
Helst efter vad som hände förra året då Linus höll på att köra in i en lyktstolpe.
Det får inte hända något i år säger jag bara!
Good luck, my loves!


Hemdragning ;)                 Emelie och Albin            Linus dödsrace             Underbara Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0