Bokat.

Igår bokades biljetterna inför våran resa i september.
Det känns så underbart mysigt, och nu finns det ingen återvändo.
Jag har inte tvivlat tidigare heller, men ändå.
Nu är det liksom helt bestämt.
Vill bara att dagarna ska gå nu så att vi får fara ner.
Jag till Arboga, Medåker och Jessica och Frida till Tillberga.
Det blir en kort och intensiv resa, men absolut bättre än ingenting!
Vi har planer för vintern, så förhoppningsvis ska vi överleva.
Det ska nog gå bra.

Idag firade jag och Robert 7 månader,
det är helt otroligt vad tiden går fort.
Vi var hemma hos honom ikväll och i eftermiddag,
såg på film och bara myste.
Precis vad vi behövde!
Iochmed att det var våran 7månadersdag,
så kom jag på att det var precis en månad sedan vi var i Mantorp.
Helt galet vad snabbt den här månaden har gått.
Man märker på vädret och allting en stor skillnad,
men liksom bara under en månad!
I mantorp gick jag i bikini, och idag var det tjocktröja och mjukisbyxor.
Som sagt, galet! Det är även precis en månad sedan som Linus höll på att köra in i betongmuren.
Det var riktigt otrevligt, men allting gick bra.

Dagen idag var förövrigt helt okej,
ganska långa lektioner och så, men det har ändå gott snabbt.
Började med Skapande Verksamhet idag,
och jag känner att en kreativ och praktisk kurs är precis vad jag behöver.
Har knappt haft något praktiskt under hela gymnasietiden,
så jag klagar inte!

Nu väntar sängen,
så en större uppdatering får bli senare.
Sleep tight.

Well I can dance with you honey
If you think it's funny
Does your mother know that you're out?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0