2 September

image11

Hockey

Åh, nu taggar jag hockey!
Jag är verkligen jätte beroende!
Trodde jag skulle gå under i våras när allting helt plötsligt tog slut.
men då kom sommaren, och jag tänkte inte så mycket på det.
men nu när jag har mist min allra käraste årstid så får man se det från den ljusa sidan,
jag får vara på den plats jag trivs bäst i.. Sky Com arena!
Verkligen helt underbart!
Hoppas på en lång och bra säsong,
ju mer hockey, desto mindre tänker jag på hur mycket jag saknar dragracingen.
Förra året drog ju vissa personer mer,
och kan inte lova att det kommer bli det samma iår..
Känslor försvinner inte bara sådär..
Dom tar bara en liten paus...
Åh, jag minns alla samtal!
Jag älskade det! Du gjorde mig glad,
allting kändes fulländat bara av att få höra din röst!
Men det var just det.. för dig var jag bara en röst på telefon,
någon man kunde prata bort timmar med!
Jag vet att nånstans där inne kände du mig..  
så som jag kände dig..
Men det klickade helt enkelt inte.
Att träffa dig nu igen gjorde mig alldelens varm,
så, ja, nu ser jag fram emot att få se dig flera gånger i veckan igen!
Du är ju som min.. på nått sätt!

Fick agera fotomodell ikväll också, tihi.
Marie går en kurs i skolan om Foto.
Så nu hade hon i uppgift att ta en massa kort,
så vi drog till havet och fotade lite.
Riktigt kul, synd bara att det skulle regna!
Vill gå i Marielles fotspår,
så nånstans måste jag väl börja (:
Spännande att se resultaten sen!
Hon får ju lätt MVG med en sån där proffs modell ;p

Skola igen imorgon..
jag längtar verkligen inte!
Ge mig lov nu!
Håller verkligen på att gå under!
Känner mig helt dum som inte fattar nånting!
Äh, det är väl bara att bryta ihop och komma igen.. eller nått.
Är sjuk också.. så jag känner verkligen inte peppen att kliva upp 06.15 imorgon
för att fara till skolan.
Snälla, får jag slippa?

Nae, måste nog ta och kurera mig lite nu.
Har laddat upp med halstabletter så nu hoppas jag att halsontet ger vika!
Orkar inte vara sjuk... ; / 
Sängen väntar!

Over and out.
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0