21 Augusti

image3

Kärleken...

Den är nog ganska knäpp ändå...
Killar är ibland bara sånna som man vill kasta bort, och strunta i,
men i nästa tanke så är dom ganska bra ändå.
Tänk vad tråkigt livet skulle vara om man inte hade möjligeheten att spana in dessa
obegripliga varelser varje dag.
Vad skulle jag då roa mig med? , jag som är mer killtjusare än nån annan,
jag som blir kär för ingenting, jag som blir kär i kärleken, och jag som verkligen inte har nån speciell typ jag faller för.. Bara han är kille så är väl jag nöjd ^^
Jessica var här idag, åh, det verkligen skiner om henne!
Var det verkligen sådär det kändes att vara kär då man var yngre?
Inget annat spelade någon roll, det enda man tänkte var på personen ifråga,
och att säga att man älskade honom, det var självklart, fastän man inte riktigt kände honom.
Men lite stolt känner jag mig allt,
för om man tänker efter så var det ändå jag som startade allt det här.
Utan mig hade dessa två individer aldrig kommit så långt som dom har gjort idag.
Nej, Jessica, det är bara att du tackar! , skämt och sido, gumman du vet att jag alltid ställer upp för dig,
änfast du byter kille varannan vecka som Frida säger,
men det är väl lite så det ska vara.
I er ålder ska man inte behöva hålla fast till döden skiljer er åt,
man måste få roa sig, medan man är ung ;)

Kan ju bara relatera till mig själv,
jag har varit precis likadan, om jag inte ännu är sådan..
Faller på en gång,
och är nästan beredd att säga att jag älskar honom efter två dagar.
kanske inte alltid, och kanske inte riktigt i dagens läge,
men jag förstår känslan, keep going that way!

Känner mig som en storasyster till alla små flickor inom dragracingen,
storasyster som hjälper vid problem,
som finns när dem vill prata,
hon som kan sjunka ner på eran nivå,
och bara vara sådär jätte sprallig.
Och det ser jag nog som en bra egenskap..
Som världens bästa Walle sa i helgen;
- Emelie , är du alltid så där söt?
Det värmer när någon säger så där,
för ja, jag är mig själv, och om jag då uppfattas söt så kan jag nog inte säga emot.
Jag är positiv mot nya människor och lever livet med ett leende på läpparna,
då kan det inte bli på ett annorlunda sätt.

På tal om Walle,
åh, vad jag saknar folket där nere!
Pratade med Lina ikväll, nu vill jag bara ner! Vill se hur ni har det,
vill krama om, vill pussa på Linus, vill bara vara med människorna som gör mig glad!
Hoppas verkligen att Malmö blir av,
jag, Frida och Jessica har taggat hela dagen.
Sommaren kan inte vara slut, inte än!
och malmö skulle bli en perfekt avslutning!
Jag och Jessica vill till våra "Linusar" , och Frida vill för att få köra!
Så nu tycker jag att vi ska ta tag i det här, och så slag i saken!
Vi sticker helt enkelt!
Och om vi ska till Malmö, vilket jag verkligen hoppas att vi ska, så måste jag ta ledigt från skolan,
och det säger jag gärna inte nej till!
Den börjar imorgon... Suck...
Denna sommar har verkligen gått för fort.. får ju psykbryt!
Världens bästa sommar, och nu är den över..
Visst, det ska bli rusktigt kul att träffa alla igen,
och komma tillbaka till rutinerna, försöka hitta tillbaka till Caroline..
men just nu känner jag att ett flyktigt liv ändå passar bra just nu.
Jag är väldigt spontan, och jag har fått levt ut min spontanitet denna sommar!
Som till exempel Mantorp, det bestämdes på måndagkväll, och på onsdagförmiddag sitter vi i bussen på väg ner,
underbart!

Nae, ska försöka sova nu,
ska upp 06.15 imorgon, som ett skämt!
BF06BE, here we go again! , lite saknad är ni allt!

Over and out.
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0