Redovisning.

Jahapp, onsdagmorgon och termometern visar 0.3 grader... Hm, jag ska snart sätta mig på cykeln och har nog inte vant mig vid att måsta klä mig varmt än. Som tur är får jag uppleva värmen igenom om 8(!)dagar! Älskade USA!! :)
 
Idag väntar redovisning på universitetet. Vi har haft grupparbetet där vi ska redovisa en bok vi har läst, jag är superladdad och det känns så skönt att få göra bort redovisningen på en gång, och sen bara få sitta och lyssna på dom andra. 
 
Fick tillbaka tentaresultatet från den andra tentan igår. Och jag som tyckte att det gick jättedåligt, då dom hade tagit med massor av delar som vi inte hade pluggat på. Var inställt på att få skriva om tentan, men det visade sig att jag hade helt fel. Jag fick VG på den, alltså det högsta betyget på universitetsnivå, och jag kan lämna allt det där bakom mig. SKÖNT! :) Nu väntar en ny tenta på fredag och jag hoppas verkligen att det går lika bra, eller det viktigaste är att jag klarar den. Vi får vika in tummarna :)
 
Nu ska jag cykla iväg till Univ. och göra bort min första redovisning på lärarprogrammet! :)
 
Senaste bilderna från Instagram;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0