What a day!

Vilken dag.. Vissa dagar känner man att man lever, mer än vanligt. Det är verkligen inte roligt att känna sig otillräcklig på jobbet, 11 små famnar som söker trygghet och man kan inte ge allt som man vill. Usch, ingen skön känsla alls. Men jag vet att jag gjorde så gott jag kunde och imorgon tar vi nya tag! Då ska jag komma ihåg att andas, kanske hinna med en rast och inte stressa. Man kan alltid bli bättre, jag har att lära av om man säger så. Efter jobbet fick jag åka och fylla på batterierna hos mamma, frida och david. Vi hann med en liten sväng på stan också, det var välbehövligt! Mötte upp Mathias på gymmet när han hade slutat, men det var som att all ork var borta. Kunde inte alls ge det jag ville, men energin kan kanske inte räcka till allt. Imorgon är en ny dag :) Myser ikväll med både ansiktsmask och hårinpackning, man behöver lyxa till det ibland, lite vardagslyx ;) Och sen lite Arrow på teven till det, den här dagen kanske inte slutar så tokigt ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0