Juni.

7 juni idag, och tiden går! Härliga sommaren är här och jag njuter allt vad jag bara kan! Korta shorts och linne, det är klädseln för idag, och de påbylsade vinterkläderna känns sååå långt bort! Den känslan älskar jag!
 
Igår var det Sveriges nationaldag och vädret kunde inte har varit bättre! Jag, Frida och mamma var och kollade på betessläppet Röbäck, och där mötte vi även upp Johanna och Hugo. Snacka om att korna var lyckliga när de släpptes ut ur ladugården! Dom hoppade, skuttare, romade, kramades till och med på varandra ;) Det var jättemycket folk och det kändes som en folkfest nästan :)
Sen väntade 7årskalas för Arvid. Sommarkalasen är alltid så härliga. Man sitter ute tillsammans, det är lättsamt och barnen leker på gräsmattan.
 
När det är så sällan mellan uppdateringarna finns det alltid så mycket att skriva om. Tänkte lägga upp massa härliga bilder från Kreta sen när jag är hemma. Vi hade det superhärligt! Underbart läge med havet alldeles intill, fint hotell med trevligt sällskap, bästa umgänget!! Skulle lätt kunna åka tillbaka nästa vecka ;) Utlandet är härligt!!
 
Nu tänkte jag skynda på eftermiddagen så att jag får sätta mig på cykeln hem sen. Sätta mig på balkongen med ett glas vin och heja på Mathias vid grillen. Sommarkvällar när det är som bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0