TGIF.

Så skönt!
Den här veckan har gått riktigt fort och fredagen är redan här!
Några timmars jobbtid kvar, sedan bär det av mot 2årskalas i Bygdsiljum :) Stora tjejen Hilma fyller år, grattis grattis! Oj vad tiden går! Vad mysigt det ska bli med kalas :)
 
Resten av helgen kommer att spenderas i Bygdsiljum/Åkullsjön, det kommer bli en lugn och skön helg. Har packat med mig "50 nyanser av honom", har kommit en bit in i den, och den verkar lika bra som jag förväntat mig :)
 
Imorse började jag 9.00, så jag och Frida hann med ett gymbesök på morgonen, mycket härligt! Har hunnit blivit en hel del träning under de här första dagarna av januari, så ledigheten som blir i helgen är välbehövlig :) Men det är sååå skönt att vara igång igen, och ha så härliga träningsbuddies. Frida, David och Mathias har varit så duktiga och hurtat bredvid mig! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Tgif?! :-)

Svar: Thank god it friday ;)
emeeliejonsson.blogg.se

2013-01-12 @ 23:14:03
URL: http://norman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0