Out of inspiration.

En vacker dag, då ska jag bli en bättre bloggare.... ;) Jag känner att engagemanget här inte är på topp, saknar inspiration, vill ha ny design och bättre ordning :P
 
Men allt rullar på bra!
Tränar så mycket jag bara kan, unnar mig vilodagar med jämna mellanrum, men det är så skönt efter ett riktigt träningspass, men bli så nöjd med sig själv! :)
 
Sen har vi bokat hotell inför 2-3/2. Då blir det Hotell Lappland med Mathias, Carro&Rikard, Sofia&Billy, Magnus&Carris, Jon&Emma. Ska bli så mysigt! Vi ska bada och njuta inne på Spa-avdelningen, dricka gott, äta gott och på kvällen blir det Top Cats-show! Precis vad vi behöver! Komma iväg lite, bo på hotell, umgås med fina människor och njuta och må bra av en riktig kalaskväll!  Behöver jag säga att jag längtar? :D
 
Som sagt, jag saknar inspiration för bloggning, behöver komma på rätsida med det känner jag :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0