Kråkbärs.

Igår var det den efterlängtade flyttardagen! Allt gick enligt planerna och fort gick det. Vilken otroligt tur vi hade som hade pappa, mamma, David och Pontus till vår hjälp. Utan dom hade det tagit så mycket längre tid.
 
Så nu äntligen är vi på plats, vi bor förvisso i mycket kartonger fortfarande. Men att få vara på plats och få plocka och fixa, i en lägenhet där man redan stormtrivs, det är en underbar känsla! Jag blir rent lycklig i magen när jag tänker på mitt nya hem, det känns oförskämt bra! ;)
 
Tänk, nu är det mindre än 4 veckor kvar tills vår stundande resa till Kreta! Ska bli såå härligt! Är riktigt avundsjuk på Frida som får vakna upp till 25-30grader varje dag i 6 hela veckor. Jag får 1 vecka, och ska njuta varje minut! Sen när jag kommer hem, står min älskade prinsessa där på Alvik, oj vad vi ska kramas då! Men en hel sommar framför oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0