Tillbaka till träningen

"Tinade upp" mitt gymkort ikväll som varit fryst sen i juni. Tänkte att det var lika bra att komma igång ordentligt så jag körde ett Bodypump pass på en gång. Efter 3 låtar drarrade benen av utmattning att jag knappt kunde hoppa, då det förväntades. Allra mindre gå ner för trappan efteråt, fy tusan! Säger bara Välkommen Träningsvärk! Men det känns skönt att vara igång igen iallafall. Nu är kortet giltigt fram till 1 november, så innan dess borde jag hinna med en del träning kan jag tycka! :)
 
Imorgon och på fredag blir det jobb på Haga, där jag nu under september fått en 50% tjänst, som kommer att övergå till 100% from oktober, ett vikariat till juni 2013 :) Känns jätteskönt att veta vad jag har att göra enda fram tills nästa sommar! :)
 
Har förhoppningar om något mer, och jag litar fullt ut på magkänslan. Men nu har vi passerat 11 september och då vet jag att jag inte kan göra något mer, bara vänta. Och vika in tummarna! :)
 
Nu väntar sängen och jag vet att imorgon när jag vaknar kommer mina muskler inte vara på min sida! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0