Shake.

Sitter med en banan och en proteinshake framför mig. Snart beger jag mig mot gymmet, än en gång står Bodypump på schemat, åh var roligt det är! :) Igår hade vi lite strul med elektrisiteten och säkring, efter säkring gick. Efter ett ett par omtag var träningen äntligen igång, lite försenat och lite avkapat för att hinna inom tidsramarna. Men träningen tog iallafall kan jag lova, lite lagomt känns det i kroppen idag. Känns bra att kunna vara människa dagen efter, och bara känna av litegrann i en jämn ström i kroppen! ;)
 
Ikväll hoppas jag på ett helt träningspass, full fart! :) Vill känna mig slut efteråt, det är en härlig känsla och bra för samvetet! ;)
 
Den här godningen med lite lättmjölk, som en jordgubbsmilkshake - fast med gott samvete! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0