Feed-back makes you feel good.

Vad skönt det är att tänka tillbaka på dagen som gått, och känna att den blev riktigt bra!
 
Började inte på bästa sätt, då jag insåg imorsen att en halv flaska silk serum hade runnit ut i hela min necessär, ett centimeterslager täckte hela botten på den och allt som låg där i var lagomt kladdigt. Inte roligt för 5 öre, inte eftersom samma flaska läckte tidigare i sommar i min gamla necessär. Så nu har det mesta av mina produkter ett härligt lager av serum över sig, yeey..
 
Hade därför inga som helst förväntningar på resten av dagen, den fick bli som den blev i och med starten på den. Gjorde min första dag på avdelningen som jag ska vara fram tills nästa sommar. Har fått ett graviditetsvikariat, och kvinnan som jag ska vika för vill dra ner i tid lite nu innan, så onsdagar kommer jag vara där tills jag börjar på riktigt. Känns skönt att få börja träffa barn, personal, föräldrar, lokaler, lära sig rutiner osv lite nu innan, före det riktiga allvaret drar igång! ;) Dagen gick jättebra, vi gick till skogen med barnen på förmiddagen och sedan flöt eftermiddagen på i bra takt.
 
Skyndande mig hem på cykel och hann i princip bara kasta i mig middag och hinna träffa Mathias en stund, innan det var dags att dra vidare mot gymmet. Tränade förra onsdagen, Bodypump, och efter det kunde jag knappt röra mig. Har gråtit av smärta, tagit alvedon för att överhuvudtaget kunna ställa mig upp ur sängen, att någon kunnat nudda mina lår eller armar har varit fullkomligt omöjligt. Det tog 5-6 dagar innan jag blev mig själv igen! Så går det när man ska vara duktig ;) Men nu kände jag att det var dags igen. Försökte inte pressa mig själv allt för mycket, men jag kan looova att det kändes. Fy tusan. Träningsvärken kommer nog inte vara lika hemsk som sist, men det kommer att kännas! Träffade även min gamla chef på gymmet, som jag inte träffat sen jag slutade, så det var skönt att få surra lite och känna att det inte fanns några hard feelings, fick ett litet konstigt avslut där på något sätt.
 
Efter träningen gick jag upp mot receptionen för att gå ut till bilen och där stod båda instruktörerna som jag hade haft. Tänkte säga hejdå när jag passerade dem, men istället stoppade dom mig och sa att det var så otroligt roligt att ha mig på deras pass, då jag alltid ser så glad ut. Du är som en solståle, sa den ena. Den andre fyllde i och sa att hon tyckte att det var så skönt att kolla på mig, för då fick hon så mycket mer energi som instruktör. Dom ville att jag skulle fortsätta komma tillbaka på deras pass, stå på samma ställe och fortsätta se så glad ut som jag gjorde.
 
Åh vad glad och peppad man blir av att få höra sånt av sina instruktörer, dom som står där framme och är sjukt vältränade och peppande. Skriker och sjunger med i musiken och taggar upp mig/oss till 1000! :) Sen att få feed-back tillbaka att faktiskt lilla jag som står där nere, mitt i smeten, kan ge tillbaka något till dom, att dom lägger märke till att jag står och ler och njuter när jag tränar! Sånt sporrar till att jag vill träna mer, mer och mer! Det lär bli mååånga bodupump-pass här framöver! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0