Underbara morgondag.

Jag kan bara säga en sak;
IMORGON, IMORGON, IMORGON!!
 
Ursäkta att jag tjatar, men det ska bli så grymt häftigt och härligt! Jag har aldrig sett varken San Francisco, Reno eller Las Vegas, så det ska bli jättekul! Ska bli roligt att få bila igenom delar av USA, att få se något annat än våra svenska skogar ;)
 
Helt unbelieveble att Bäckmans kommer ner från Lycksele imorgoneftermiddag och är hos mamma och pappa när jag kommer från jobbet. Då blir det pizzamiddag och sedan skjutsar Mathias ut oss till flyget. Det är så lite kvar nu!
 
Hoppas på att eftermiddagen idag går smärtfritt och sedan cyklar jag hem och gör middag med Mathias. Sedan ska vi iväg och hämta nå grejer hos mamma och pappa som Mathias behöver under den här tiden när Maja ska bo hos honom, dom får rå om varandra och tänka på oss ;D
 
Ikväll fäller jag ihop resaväskan och imorgon ska jag bara ner med det allra sista, sedan får mina väskor stå och gosa till sig hos mamma och pappa under dagen, så att allt är redo för avfärd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0