Now it´s officially.

Idag är det fredag. Fredag, fredag - underbara fredag!
 
Ikväll väntar 75årsfest på Mathias jobb. Jobbet fyller 25 år, och chefen fyller 50. Tydligen är det 250 gäster inbjudna och vi kommer att bli bjuden på mat och dryck. Kommer att bli jättekul och det känns spännande. Däremot känner jag inte så många, men jag brukar inte ha några problem inför nya människor :) Men sen kommer vi till den stora klädfrågan - vad ska man ha på sig? Har gått igenom hela min garderob flera gånger, men ändå inte hittat något passande. Går igenom den i huvudet nu på jobbet också, utan framsteg. Det brukar ju faktiskt ordna sig, och jag hoppas att det blir några kläder till slut, hade ju varit lite jobbigt att gå utan ;)
 
Annars blir det bara en myshelg hemma i Umeå i helgen. Vi har tänkt att cykla ner en sväng på stan imorgon och även passa på att städa undan sommarmöbler och putsa fönster. På söndag blir det ett besök på stora loppisen på Nolia. Det blir myys! :D
 
Sen till det som nu blir officiellt! ; Om 2 veckor sitter vi på ett flygplan på väg mot underbara USA! I 20 dagar ska vi resa runt en del tillsammans med "Bäckmans" från Lycksele! :) Vi landar i San Francisco för att spendera helgen där, sedan åker vi med bil vidare mot Utah för att umgås med Hjördis och hennes familj! :) Sedan mellanlandar vi i Las Vegas och firar min födelsedag där och sista veckan befinner vi oss i skön Los Angeles! :D En helt underbar resa som ska bli såå härlig! Jag hoppas på sol och värme, massor av skratt, shopping, och en del bil-event :)
Jag vet redan nu att dessa dagar innan resan kommer att gå i dunderfart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0