May angels lead you in.

Lördagkväll, och jag sitter hemma och har det härligt. me, myself and I.
Dukade upp med bubbelvatten, mango och en godisskål - och en massa tända ljus.
Det är kvalitetstid det! :)
 
Har försökt mig på någon form av packning, och just nu liggen en hög med kläder mitt i resväskan, men jag har ju börjat iallafall! ;) Har skrivit en packlista och förberett allt som ska med! Samtidigt vill man inte packa med för mycket heller, det får gärna rymmas massor av shopping på hemresan också! Bättre att ta med lite mindre och köpa till det som behövs, det får bli min packningsstrategi den här resan! :p
 
Imorgon blir det kalas ute i Bergsboda, ska bli mysigt att träffa alla och hinna krama på finaste Jasmine! :)
 
Men imorgon är även en mycket tung dag... Den 21 oktober..
En dag som för 3 år sedan vände upp och ner på hela mitt, och många andra i min närhets, liv. Jag känner känslan, jag känner paniken som bara vill ut, maktlösheten och tomheten...
En dag jag aldrig trodde jag skulle behöva vara med om. En dag då det sattes vingar på en alldeles för ung tjej. Underbara, fina, Frida - som i mina ögon var fylld av glädje och skratt. Det finns så mycket man inte ser, och fastän man försöker förstå, så vill man inte tro. Efter 3 år så kan jag fortfarande inte tro...
Hur allting bara kan ta slut, bara så där, så plötsligt. Hon fanns ju här nyss...?
Det har gått 3 år, och det går fortfarande inte en dag utan att du är med mig.
Min fina, fina, ängel. Jag vet att du tittar ner på oss, tar hand om oss och skrattar med oss - det där härliga skrattet som bara du har. Aldrig mer behöver jag känna mig ensam, jag har mina skyddsänglar som ser till att allt blir bra.
 
Imorgon ska vi åka på graven och tända ett ljus. Hälsa på för en stund, för du är där, dumma lilla unge, älskade fina bustjej. <3
Underbara älskade, saknade!
Frågorna är många, och svaren är alldeles för få...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena Jonsson

Tack för att du finns min finaste Emelie..älskar Dig så mycket. Kram Mamma

2012-10-22 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0