Friday, again!

Och sen plötsligt var det fredag igen... Veckorna verkligen flyger iväg.
Tänk, om en vecka sitter vi där - på ett flygplan påväg mot USA! Vi landar i Munchen, och ska vara där drygt 6 timmar under fredagen, sedan flyger vi finally över till San Francisco!
Om jag längtar? Det är bara förnamnet! :D Ska bli så härligt och spännande att åka iväg, USA 3 veckor - det går bra! :D
 
Börjar 9 idag, och jobbar till 17.30. Sedan åker jag till mamma och pappa och fräschar till mig för att efter det åka ner på stan och inta en god middag med fina vänner! Ska bli så mysigt, och gott! ;)
 
I helgen ska jag NJUTA av helg. Det gjorde jag inte förra helgen kan man säga... Soffan var min närmsta vän under lördagen, och en underbar sambo som passade upp mig! <3 Men däremot under söndagen växlade jag upp ordentligt för att hinna med allt som planerats, även planerna som inte blev av från lördagen. Så denna helg ska jag hinna allt, i ett skönt helgtempo. Det blir bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0