2 days left.

Endast 2 dagar kvar, usch vad tiden går fort! ;) Tur att allt nästan är färdigpackat, så att det bara är att slå igen resväskan imorgonkväll!
 
Ikväll ska jag på Första Hjälpen-utbildning med jobbet. Nog för att jag har haft det förut, men aldrig anpassat mot barn så det blir lärande :) Kursen är mellan 16-19, sen ska jag hem och äta middag och bara mysa. Kanske lägga ner något ytterligare som står på min kom-ihåg-lista, som ännu inte landat i väskan ;)
 
Igår var jag på mitt sista BP-pass innan resan, nu är även kortet fryst så att jag har några dagar kvar när jag kommer hem, kanske blir man mer motiverad på att fortsätta träna om man får lite kom-igång-hjälp ;) Dock har jag fått lite känningar i axeln efter gårdagens pass. Värker när jag lyfter högra armen, typ imorse när jag skulle klä mig och schamponera håret. Hoppas att det kommer att gå över, nu får det ju ändå 3 veckors vila ;) Men det var iallafall grymt skönt att träna igår, hade en instruktör som jag inte haft tidigare och jag passade på att ta ut mig lite extra då jag visste att det skulle dröja tills nästa pass! ;) Så lite skön träningsvärk känner jag av idag, lite behagligt så där ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0