Julen kliver innanför dörren.

Idag till kaffet blev vi bjudna på årets första lussekatt från en mycket söt förälder. Det var väldigt uppskattat och min längtan efter jul och allt som har med julpyntning, julmys och julstäming, blev inte mindre kan jag lova! Åh vad jag längtar efter att få hänga upp julgardinerna, ställa ut tomtarna och få "fixa jul" här hemma :) Det är en sån mysig tid av året och jag tycker verkligen att man ska ta till vara på den på bästa sätt. Jag ska njuta av vaaaarje dag hela december, det har jag lovat mig själv. Och julkalendern... Mysteriet på Greveholm - hur mysigt ska inte det bli att se igen?! Cant wait! ;)
 
Så från och med ikväll är det tillåtet att spela julmusik här på Plommonvägen, någon julstämning måste jag väl få värma upp med! Har hittat en "Best Christmas Songs Playlist" på youtube, 44min av julmusik, det känns som en bra början på denna juletid :)
 
Nu kokar tevattnet och jag ska försöka lura förkylningen ur kroppen, behöver jag säga att jag är less på att snyta mig, snörvla och känna mig alldeles tjock i huvudet?
 
Hittade något bra, och sant;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0