Utmattad.

Jag jobbar på och veckorna går ändå snabbt, redan onsdag imorgon!
Att jobba som vikarie är både smidigt med samtidigt krävande. 
Det är smidigt med tanke på att jag aldrig behöver fråga om lov om jag behöver vara ledig osv. Kan jag jobba, kan jag. Annars behöver jag inte. 
Däremot är det väldigt krävande både, både mentalt och fysiskt. Det är nya människor, nya lokaler, olika behov som ska tillgodoses och det är lätt att man kastas lite hit och dit.
Men när jag väl har kommit in i det så kommer jag säkert att ha mina olika förskolor som jag kan åka runt på, och då lär man ju känna både barnen och de vuxna på ett helt annat sätt.
Igår vart jag efteringd och förfrågan om 4 olika ställen inför idag. Snacka om att det är hårt tryck efter vikarier!
Är iallafall helt slut när jag kommer hem på seneftermiddagarna. Idag hade jag funderingar på att kanske ta mig iväg på gymmet då förkylningen har blivit mycket bättre. På torsdag är det 2 veckor sedan jag tränade sist, och jag håller på att bli galen! Men energin finns verkligen inte, så det fick bli en kväll med fix här hemma och nu ska jag bara mysa upp i soffan. MEN TRÄNINGEN SKA KOMMA IGÅNG NU! Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0