Mellan två jobb.

Alltså livet som arbetslös (eller mellan två jobb som låter positivare),
det är inget jag önskar mig länge till!
Visst, jag får dagarna och gå och så, men då ska det tilläggas att mycket av tiden går åt till att söka jobb, både på datorn, ringa samtal och gå runt. Så utan det, ifall jag hade accepterat att vara arbetslös, då vet jag inte vad jag hade gjort.
Tur jag har gymmet också, dels för att jag får göra av med energi och skildra tankarna, men även för att det tar lite tid och det känns som att jag har gjort något vettigt under dagen.
På dagens schema så står det bla. tvättning, lämna ut ett par till CVn, göra matlista över allt vi har i kyl och frys, ringa ett par samtal och gymma.
Ikväll får jag även träffa finaste Emma, det lär bli en hel del surr! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0