Julstök.

Åh vad skönt! Nu är alla julklapparna inhandlade, inslagna och dom ligger under så fint under vår vackra julgran. Julbaket är bortgjort, knäcken, fudgen, chokladtryffeln, wienernougaten, snöbollarna och saffranslängderna trängs i frysen ;) Nu ligger planen på att bara njuuuta fram tills julafton :)
Två arbetsdagar kvar pch sedan kommer en helg som är fylld av julmys även den. "Lilla-julafton" hos farmor och farfar på lördag, och uppesittarkväll hos mamma och pappa på söndag :)
 
Mathias står i köket för tillfället och jag vet att han håller på med något som har med min julklapp att göra, spännande värre! Jag ska inte tjuvkika, jag sitter snällt kvar i vardagsrummet en stund till :)
 
Som sagt, två dagar kvar på jobbet. Sen blir det julledigt en stund! Redan nu har ett par barn gått på julledigt, så det blir lugna dagar här framöver :) Idag åt vi julmat med barnen, och de fanns även västerbottensostpaj med på julbordet - hur underbart gott som helst, med romsås! :) Jag njöööt, och till middagen var jag fortfarande mätt sedan lunchen ;)
Så nu ska jag bara njuta, och mysa! Dagarna går nog fort iallafall...... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0