Julklappsstress.

Suck, det är den 3e december, och jag har redan julklappsångest. Det står i princip stilla i huvudet, och tiden är alldeles för lite lång. Jobbar varje dag, oftast till 16 eller längre, då är det inte det enklaste att ta sig ut. Dels är energin låg och sen gör mörkret att man bara vill hem och tända upp ljus och mysa.

Men julklappar ska jag hitta, ska ge mig ut en sväng imorgon, när jag slutar 14.45. Då blir det en runda på stan får ta mig ett span då, sen ska jag och Mathias försöka kolla lite också. Hade tänkt att åka ut på lördag, och trängas med alla andra... Suck..
Jag inser nu vad enkelt det var förra året, då jag jobbade i butik. Då märkte man precis av hur julshoppingen såg ut, hur det ökade dag för dag och man visste precis när man skulle springa en runda på stan på lunchen. Men det ska nog gå bra i år också, man får planera lite bättre bara :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0