Födelsedagsfest.

Lördag kväll, och partystassen är på! Idag är inte vilken dag som helst, det är min fina Emmas födelsedag och det ska vi fira med dunder och brak! Först blir det middag hos henne och sedan styr vi utgång, jag har typ inte varit ut sen september, så det känns superkul!
 
Idag har vi varit på stan och försökt inhandla julklappar, gick rätt bra faktiskt. Har ett par kvar som ska fixas, men jag är inte orolig, än är det många dagar kvar till jul :) Imorgon ska jag sätta mig och slå in klapparna, och fylla på högen som har tagit plats här i vardagsrummet. Tycker att det är så mysigt att se alla klapparna på hög, det ger julstämning om något! Sedan ska även granen kläs imorgon, kommer bli sååå fint!
 
Men först; utgång!
 
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN HJÄRTAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0