Synd om oss.

Just nu sitter vi i ett REGNIGT Tierp.... Fy tusan vad jag hatar den svenska sommaren ibland. Om det bara vore någon gång ibland som de blöta dropparna valde att falla från himmelen, men jag tycker att det är mer regel än undantag när man hör smattrandet mot fönstret. 

Om man är hemma på hösten så kan jag rent tycka att det är mysigt. Man kurar in sig under en film, tänder en massa ljus och slår igång en film medan regndropparna faller mot fönsterrutan.
Men inte när man är fast i en racebuss, på inte allt för många kvadratmeter. Rutorna immar och det är sjukt kvavt, man vet inte vad man ska välja för kläder, det är antingen för varmt eller för kallt.

Jag är inte bitter, men fy tusan för regn!
Jag säger dom min käre vän Angelica "den jävlen som kom på regn borde ju dö"

Vi lär inte få köra något idag då regnet inte verkar vilja ge mig sig än på många timmar. Men förhoppningsvis får jag köra en runda imorgon så att jag iallafall får testa på hur det känns att få köra en riktig tävling.. Idag lär vi bara få gå runt och sucka, och tycka synd om oss själva. Tyck synd om oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0