One day left.

Nu tycker jag att det får räcka med regn för ett tag. Har varit alldeles för mycket nu på senare tid.
Vaknade imorse med att det öste ner utanför, visst det låter mysigt, men då man har planerat en morgonpromenad så är det inte lika trevligt.

Morgonpromenaden får jag skjuta på, det får kanske bli en eftermiddagspromis istället.
Jag får roa mig med att fixa lite här hemma under tiden istället.
På schemat står det;
- Baka bananbröd
- Vika tvätt
- Måla naglarna
- Packa ihop lite grejer inför flytten, osv.

Nog ska jag försöka fylla ut dagen lite mer, men regnet gör en ganska begränsad.
Dessutom ska jag försöka förbereda lite inför morgondagen, som inte är som vilken dag som helst, utan min första riktiga dag på jobbet. Har varit där och inventerat tidigare, men imorgon blir det på rikt. Ska ha kassaträning så här i början så att jag kommer in i det så fort som möjligt. Från och med oktober så ska jag kunna jobba självständigt och nu när julen börjar närma sig så kommer trycket att öka rejält. Helst för en butik mitt inne i stan, kan tänka mig att det kommer att vara en hel del att göra! Men det känns bara spännande, mer erfarenhet att ta del av.
Har nog inte nämnt det tidigare här, men det är på Lagerhaus som jag har fått anställning. Känns hur roligt som helst! Och imorgon drar det igång! :)

Här hittar ni mig framöver ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

lycka till darling! :) <3

2011-09-21 @ 21:42:39
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0