Wishlist.

1 november närmar sig med stooormsteg, och för er som har missat det så är det min födelsedaaag! :)
Har fått lite förfrågningar om vad jag önskar mig, och precis som tidigare år så tycker jag att det är jättesvårt att komma på något bra, trots att jag just har flyttat hemifrån ;)
Men jag tänkte lägga ut den här, så vill den som vill ta del av den, jag vet ju att bl.a. både morfar och farmor brukar kika förbi här med jämna mellanrum ;)
Emelie 21 år;

XL muggar Indiska (alternativt presentkort där om det är svårt att hitta ett passade motiv. Muggen jag hade spanat ut har dom tyvärr inte kvar) Men denna tycker jag också var jättefin!

Stavmixer (Chilli-serien tycker jag är jättesnygg)

Blender


Elvisp


Mooney




Presentkort;








Precis som jag trodde så är det svårt att jobba på Lagerhaus utan att hitta massvis med saker man vill ha! ;) Jag jobbar onsdag, lördag och måndag, för er som tycker det är svårt att gå in där utan min vetskap ;)




Det var nog allt för nu, om jag skulle komma på något mer så meddelar jag. Tycker som sagt att det är jättesvårt att komma på något bra, men pengar och presentkort går ju som alltid hem. Och jag har ju för i år faktiskt kommit på en del grejer ;) Sen kan ni ju alltid prata med mamma, hon kanske kommer på något som jag inte kommer på nu! ;)

Kommentarer
Postat av: Morfar

Väldigt mycket grattis på din födelsedag önskar Morfar

2011-11-01 @ 08:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0