4jan.

En ny dag i kalla januari, men än så länge sitter jag inne, så mig går det ingen nöd på.
Försöker vara duktig och plugga, vi har ju grupparbete som ska färdigskrivas till nästa fredag, och sen är det dessutom tenta nästa torsdag, uschba, man kastas in i verkligheten alldeles för fort!

Idag blir det iallafall att åka in till stan på eftermiddagen, jag vet inte riktigt vad som händer men Lina och Frida skulle driva på på stan en stund tror jag, så då hänger jag på.
Sen ikväll blir det bowling! Ett år sedan sist, och då var rännorna på sidan inte mina bästa vänner. Så ikväll har jag tänkt att ta igen allt, så då får mina motståndare passa sig ;)

Ska även försöka ge mig på några massager här i dagarna också, var förkyld under mellandagarna så då gick det mindre bra att massera, men nu är jag tillfrisknad, förutom att jag vaknade med halsont imorse, men jag måste nog påbörja mina sista massager snart. Har 7stycken kvar att massera innan nästa måndag då vi ska vara klara. Har mina uppbokningar så nu är det bara att sätta igång. Tänkte ta mig an Frida och Lina ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Morfar

Du är duktig och hinner mycket. Men försök att däremellan ta det lite lugnt så att du inte springer in i väggen.

2011-01-04 @ 16:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0