57.

I helgen befinner jag mig hos Mathias! Det var ett mycket kärt återseende när jag äntligen kom fram hit igårkväll. Har inte träffats på 2 veckor och vägen hit var otroligt lång, den ville aldrig ta slut.
Men till slut.. och jag ville aldrig sluta kramas! =)

Idag har vi hunnit med en skotertur fram och tillbaka till Bygdsiljum. Snacka om njutning att få köra skoter så här, det är som om man redan befinner sig i fjällen. Lovely! Enligt Johanna är det bara 57 dagar kvar innan vi åker, och jag VET att dagarna kommer att gå snabbt! Åh så underbart skönt det kommer att bli att få andas lite fjälluft för en stund, att bara få vara, med underbara människor och hundar =)

Njuter av varje ledig stund jag har, då dom inte är så många...
Igår var en lång dag i skolan. Examinationer hela dagen på sådant som lärarna förväntade sig att vi skulle kunna. Vi examinerade i kurbad, massagetekniker, kroppspeeling + inpackning och ansiktskur. Det gick bra och jag blev godkänd i allt, men jag känner mig verkligen inte redo att gå ut på praktik på måndag. Uschba... känner mig alldeles för osäker på alldeles för mycket. Men som tur är så vet dom ju om att vi bara är praktikanter och kanske inte ställer allt för höga krav på oss. Men vem vet? Hur som helst så är jag säker på att jag kommer att växa otroligt under dom här 3 veckorna som vi ska ha praktik och dessutom lära mig mer än vad jag redan kan. Det är med blandade känslor måndagen närmar sig, rädd för att göra fel men samtidigt väldigt förväntansfull på vad som ska komma.
Jag hoppas iallafall att vi ska få träna mycket, i schemat så ser det ut som att vi ska få vara med på många olika gruppträningspass, så som zumba, afro, pilates, aqua osv =)

Nu ska jag återgå till min kärlek, mysa sönder hade jag tänkt att göra!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag läääängtar! :-)

2011-02-07 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0