Friday im in love.

Åh vad jag tycker om lyckade helger, man blir så mycket mer positiv då veckan drar igång igen.
Känner verkligen att jag haft en bra känsla i hela kroppen idag, det är skönt!
Helgen spenderades med Mathias och vi har hunnit både till Skellefteå, sett på film, haft släktmiddag och bara myst! En bra helg i mina ögon!

Söndagar som i vanliga fall bara brukar kunna innebära slöande framför teven, försvann i snabb takt. 
Det började med att Mathias for och röstade och sedan åkte vi till Umeå. Där köpte vi ett nytt headset till han och en konfirmationspresent till min finaste syster. 
Sedan bar det av hemåt och jag färgade håret på både honom och Frida, mörkbrunt, riktigt snyggt!
Kvällen bestod av konfirmation och fika med släkten, riktigt mysigt! 
Det var Frida och en kompis till henne som inte kunde medverka på den riktiga konfirmationen i somras, som nu fick göra det igår istället. Dom var så söta så i sina vita kåpor! =)
Efteråt var det som sagt fika här och efter det tog jag mig an och masserade Mathias samtidigt som vi kollade på Music and Lyrics. Som avslut på massagen smörjde jag in hans ben med linement, och jag kan lova att mitt rum och min säng luktnar Jenka-tuggummi nu! Fastän mamma öppnade fönstret 2,5 timme imorse så vägrar lukten försvinna.

Idag tog jag en rejäl sovmorgon efter att ha sagt hejdå till Mathias vid 7-tiden. Klev inte upp förens vid 11, riktigt skönt!
Efter det kom Marie hit och jag gav henne massagen hon har pratat om sen den dagen hon fick veta att jag kom in på Spa-utbildningen. Hoppas det uppskattades =)
Efter det tog vi oss en promenad och sedan firade vi vår hurtighet med kladdkaka, yummie! =)

Ikväll blir det att kolla igenom grupparbetet inför redovisningen imorgon, men det ska nog gå bra, är inte så orolig. Sen blir det att avnjuta en god ananas-jordgubbs-smoothie och se på Biggest Loser Sverige.
En hårfärgning ska också hinnas med, och jag såg i min kalender idag, att det är på pricken ett år sedan jag färgade mitt ljusbloda hår mellanblont. Ikväll blir det samma prossedur (om det nu stavas så?). Var som att jag hade på känn att det var dags nu, just på samma dag också ;P

Wish med luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0