Massage.

Idag var jag på någonting så härligt som Aromamassage.
Jag njöt av varje sekund, och det 45minuterna gick så otroligt snabbt.
Och skönt var det!
Lukten av vanilj, ljus, mysig musik och bara känslan av att skämma bort sig själv så här i höstkylan.
Helt lovely!

Man kan tycka att massage är det jag håller på med dagarna i ända, men dels stämmer inte det, vi gör såå mycket mer i skolan än bara masserar. Massagen är bara en liten del. Och dessutom så var det här helt annorlunda. Det var professionelt, ordentligt och otroligt avkopplande. Det var inte i en ljus lokal, med klasskompisarna runt om i rummet, med surr runt omkring och observerande lärare. Det var ren njutning. Det gillas!

Dessutom hade hon som masserade mig gått Spa-progammet jag går tidigare. Det var riktigt skönt att få höra hennes tankar om det, se vart man kan hamna sen och inse hur mycket vi egentligen kommer att få lära oss under det här sista året. En lugnande känsla faktiskt. =)


En superbra dag har det varit, och David har fått fylla år hela dagen!
Imorgon bär det av till Lycksele för lite marknad, bad på hotellet, Red-hot-festival och sedan Dollarstore på söndagen. Kan bli en riktig kanonhelg, om jag får bestämma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0