Sista rycket!

Just nu är det mycket förberedning, både i huvudet och sängen är fylld med kläder, mobilladdare, böcker, osv.
Imorgon bär det av, och jag har så svårt att förstå det.
Dels har tiden gått så otroligt snabbt sen vi bokade resan, och sen har det varit så mycket annat här i dagarna. Men jag klagar egentligen inte, för det har varit riktigt bra dagar, och det kommer att fortsätta på samma sätt!

Igår tog jag klivet in i vuxenvärlden, och fyllde 20! Det var en superbra dag med presenter, kalas för släkten och massage hela dagen. Däremot kändes det väldigt konstigt att gå i skolan på sin födelsedag, viket jag aldrig gjort förrut. Det var som om dagen gick jättefort, men att få massage tackade jag verkligen inte nej till!
Kvällen avslutades med pluggning med hjälp av Mathias, som ställde upp som frågeuppläsare. Tack älskling!

Idag var det dags för tenta, som jag gruvat för ordentligt. Men det kändes riktigt bra, och grymt skönt att få det överstökat så jag inte behöver ha det över mig när vi åker till USA. Det räcker men att jag har den nya kursen att komma ikapp till. Men jag får något bra för allt slit försöker jag intala mig =) Efter tentan åkte jag och Mathias ner på stan för att förkorta klockan jag fick av han i present igår. Behöver jag säga att det är rosa grund i själva klockuret? =) Han känner mig ganska väl tror jag! Hur fin som helst, och nu när den är i rätt längd blev det bara ännu bättre =) Mys på kafe fick bli som ett avskedsmys innan vi skiljs åt i 17 dagar. Jobbigt, otroligt jobbigt att säga hejdå till min älskade, men jag tror ändå att dagarna kommer att gå fort, och snart ses vi igen! <3

Som sagt, här i huset går vi an och försöker packa, planera och få in allt som står på schemat.
Snart kommer Marie förbi en sväng och ikväll blir det luciaträning.
Imorgon väntar några timmars skola, även då står massage på planeringen och SEN BÄR DET AV! 
 
Kommer att uppdatera då och då under resan, då tillfälle ges.



Tack alla som grattade och firade mig på min dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0