Plugg, plugg

Mathias har just åkt och här sitter jag i träningskläder påväg till gymmet.
Det var länge sedan jag var där, och jag är minst sagt lite besviken på mig själv att jag har släppt efter så mycket med träningen.
Jag och Sofia som var såå duktiga i höstas, 3-4 gånger i veckan var inget problem. Nu har jag tur om det ens blir 2 gånger man orkar sig dit.
Vi får skylla på att det har kommit så mycket emellan, med jul, nyår och andra trevligheter.
Man hinner ju faktiskt inte med allt!

Just nu känns det som om mitt liv bara består av pluggning,
eller åtminstone ångesten över att jag borde plugga!
Jag säger en sak, sätter mig en stund, och sedan kommer jag av mig.
Det är så mycket annat som tar min tid.
Obra...

Men nu, fram till torsdag ska jag verkligen försöka vara duktig!
Träning och plugg, jag ska göra mitt bästa!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ikväll väntar manikyr vännen. Jag ska ta hand om dig på bästa sätt. :)

2010-01-14 @ 08:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0