Headache

Nu börjar jag bli less.
Efter att i ett par år lidit av "konstant" huvudvärk,
börjar det slita på tålamodet.
Just nu är jag i en fas när huvudvärken kommer och går var och varannan dag,
men ibland dyker den upp lite då och då, men jag blir aldrig förvånad då den väl kommer och hälsar på.
Fy säger jag bara, nu vill jag inte mer....

Helgen har spenderats i Åkullsjön, och jag är så glad över att Alla Hjärtans Dag fick firas med Mathias. Tidigare år har inte varit lika romantiskt, och många tårar rann förra året. Men det behöver jag inte gå in på nu. Jag hade mitt stöd i Afrika.
Vädret var på topp, så igår fick jag mig en sightseeing runt Åkullsjön, ett helmysigt promenadstråk på 3 km. På sommaren ska det finnas blommor och kor runt sjön, helt klart något som faller mig i smaken =)

Men idag tog Röda Faran mig tillbaka till Hörnefors och sedan vidare till Nordmaling,
där jag, Carro och Sofia övade tillsammans för sista gången på vårt gympapass. Helt slut i huvudet var jag och visste inte alls vart jag skulle hitta min energi. Efter 45minuter stod vi där svettiga och klara, jag hade klarat av det, med eller utan energi.

Nu ska jag kurera mig, göra en tidig kväll och försöka få bot på mitt huvud, före det fullkomligen sprängs.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Här kommer ett strängt råd från mostern din.. Sök hjälp hos läkarna på Vårdcentralen redan i veckan! Din huvudvärk kan faktiskt vara något farligt och jag är inte beredd att säga "ojdå" ifall något skulle hända. LOVA att du söker hjälp hos läkaren! PUSS

2010-02-16 @ 13:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0