This is what I've been doing.

Nu när jag äntligen känner att jag kan andas ut för en stund, första gången på över en månad, första gången sen vi kom hem från USA, så ska jag försöka få ned allt som fyllt min kalender till överflöd!
Tror jag aldrig kommer att komma ihåg hur mycket det egentligen har varit, tror jag kommer att förtränga.
Och att jag inte har fått gråa hårstrån är ett under! =)

18 november: Landade i Sthlm och bilade hem hela dagen, sjuk var jag dessutom.
19 november: Åkte till skolan för att få en uppfattning om den nya kursen - visade sig att det var sjukt mycket att ta igen... Åkte till Mathias och bara myyyste efter mer än 2 veckor ifrån varandra.
20 november: Sov bara 3 timmar pga jetlag och var som en zombie hela jag. Firmafest med Mathias nya jobb
21 november: Även denna natt 3 timmar pga jetlag. Pluggade på bussen påväg hem och hämtade sedan Frida på Alvik.
22 noveber: Pluggade hela förmiddagen. Fotning på eftermiddagen med lucian.
23 november: Pluggning hela förmiddagen. Skrev på papperen för posten. Massage 14-17. Luciamöte 18-20. 
24 november: Skola hela dagen. Pluggning på kvällen. 
25 november: Började med grupparbete. Skola hela dagen. Luciamöte 18-21. Pluggning.
26 november: Massage 10-12.30. Grupparbete till 17.00. Mathias kom <3
27 november: Gjorde stan osäker med Mathias, åkte till Nordmaling, chaufför till mamma och pappa.
28 november: Första advent och lucia på stan 13.45-15.30. Plugga.
29 november: Min och Mathias 1årsdag <3. Skola hela dagen. Plugga.
30 november: Grupparbete hela förmiddagen. Massage 12-14. Träffade Johanna och Hugo <3. Luciamöte 18-20.
1 december: Klev upp 05.30 för att plugga. Massage i Övik 13-16. Pluggade fram till 00.00.
2 december: Skola hela dagen. Pluggning hela kvällen.
3 december: Pluggning hela förmiddagen. Massage 13-15.30. Åkte till Mathias <3
4 december: Bygdsiljum hela dagen och blev bjuden på middag hos Nicke och Linnea.
5 december: Var och kollade på en skoter åt Mathias. Körde till jobbet (läs: körde i diket på väg till jobbet;)) Jobb 18-23.
6 december: Jobb 00-06. Sista pluggningen inför tentan. Satt hela dagen.
7 december: Tenta i Umeå 9-12, kände mig ändå nöjd efteråt. Lunch med Marie på Cafe Station. Luciamöte 18-21. Firade att tentan var gjord med skumbad, ansiktmask, levande ljus och champange.
8 december: Skola hela dagen. Pluggade. Luciaframträdande 18-20.
9 december: Skola hela dagen. Pluggade. Lucia möte 18-21
10 december: Gav mig själv en sovmorgon till 11. Klippte mig. Julkväll och en massa mys hos Maria och Nicke.
11 december: Begravning. Fika hos mormor. Sandströms var här på kvällen.
12 december: Lucia uppträdande 11.30-15. Pluggade. Sov hos Ida.
13 december: Klev upp 04.15. Lucia hela dagen fram till 21.30.
14 december: Skola hela dagen. Lunch på stan med Sofia och Carro. Jobb 18-23
15 december: Jobb 00-06. Åkte till skolan 07.30. Skola hela dagen. Massage.
16 december: Grupparbete hela förmiddagen. Massage 12-17. Jobb 18-23.
17 december: Jobb 00-06. Färgade mammas hår. Fika på Waynes med Emma. Middag med Mathias <3. Jobb 20-23.
18 december: Jobb 00-06. Stan med Mathias. Valde förlovningsringar! <3 Tatuerade mig!
19 december: Jobbade med grupparbete. Middag hos morfar. Jobb 19.30-23
20 december: Jobb 00-06. Jobbade med grupparbete. Jobb 18-23. Fick reda på tentaresultatet!
21 december: Jobb 00-06. Tog igen massa sömn! Jobb 18-23
22 december: Jobb 00-06. Sov till 16.00. ÄNTLIGEN JULLOV!

Det är alltså detta som fyllt mina dagar sedan vi kom hem från USA, det mesta har varit fyllt av krav, men det har funnits vissa ljuspunkter <3 (Det som är skrivet med snedtext har gett mig ork att fortsätta) Och nu i efterhand är jag bara så glad att jag har klarat av allt, trots att det kändes som att väggen var nära många gånger!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nämen vad är det jag läser!? :) Tatueringen blev av! Sådana här nyheter måste du ju uppdatera din moster om.. ;) Hoppas den blev fin gumman!!

2010-12-22 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0