Hysteriförståelse

Okej...
jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag har nu kommit fram till att jag förstår Twilight hysterin.
Igår var jag med Marie och jag hade bestämt mig att jag skulle ge den en chans. Bära eller brista.
Jag har iochförsig bara hört positivt om den, men jag tänkte samtidgt: Ska jag bli en sån där fjolla som springer runt och skriker Edward Cullen... wiiiie!

Hur som helst.. jag är nog den fjollan nu.
Om man bortser från skrikandet kanske.
Här kan man snacka om att bli betagen av en film.
Log och grät vart annat. Han var vacker, dom var kära och jag kände bara åh.
Att vara så säker på sin kärlek, att vara beredd att offra allt för varandra och framför allt att älska varandra trots att det inte är bra för deras eget bästa.
Ja, jag blev betagen! Oh my!

På torsdag väntar en tur-och returresa till Jönköping. Ni kanske kan lista ut vad Emelie har med sig för läsning ;)
Herregud alltså. Aldrig trodde jag detta.

*
Dessutom. Mycket vill ha med, och jag är inte nöjd. Än.
Vända kappan efter vinden har fått en ny innebörd.
Suck, jag är hopplös ;p

Nu väntar skola, sedan ledig tisdag onsdag, skola torsdag, Jönköping torsdageftemiddag till fredag.
Skön vecka!

Kommentarer
Postat av: johannaaa

bra, nu är det en mindre i min bekantskapskrets som inte tror jag är sjuk i huvudet ;) haha, seriöst, jag är inne på tredje boken nu, och jag förstår inte vad jag ska ta mig till då detta tar slut. livet tar slut? haha, nejmen.. gosh, du gör heeeelt rätt ;) btw så borde vi två hitta en vampyr, ;D muweahah, hoppas allt annars är bra med diiig :)

2009-09-07 @ 12:02:10
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: Katja

Naw, vad gulligt att du såg min kommentar :) åh, vad härligt, då kan jag alltså anställa dig en timme eller två när min rygg dör av alla konstiga studieställningar. Haha! Ha det bra, kraaaam!

2009-09-07 @ 12:18:59
Postat av: johannaaaa

hoho, ja.. tammejfan. du har antagligen redan sett bilderna på the one på min blogg. (edward...) och fyfan vad jag vill att han ska sätta sina tänder i mig alltså. seriöst.. att "offra" allt för kärleken, att bryta mot alla slags regler.. alltså, seriously.. god damn :D haha. :)



absolut, jag hör av mig till dig under morgondagen :) det blir kanon :) pussssssssssssss :)

2009-09-07 @ 22:26:48
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Då kanske jag får äran att meddela att nästa film är påväg? :) Den skulle komma vid okt/nov, om jag inte missminner mig.

Men jag förstår dig, Edward är ju helt underbar.. Men rör honom gör du inte, för han är min! ;)

2009-09-10 @ 23:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0