Grupparbete.

Skoldagen lider mot sitt slut. Jag och Sofia sitter i datasalen och försöker färdigställa litegrann innan vi ska börja bege oss hemåt. Jag satt och tänkte på det imorse när vi åkte ner, det är faktiskt inte så jobbigt som alla tror att pendla. Det är skönt att spendera lite tid i bilen, att hinna prata om gårdagens händelser och om dagens kommande. På eftermiddagarna när vi åker hem kan vi reflektera och så. Det är bra. Jag vill, och tänker inte flytta. Så var det med det! ^^

Jag känner att just nu är det en hel hög med människor som jag verkligen skulle vilja umgås med. EeeeS, Matilda, EmmaE för att bara nämna några i högen. Jag måste bli bättre på att ta tillvara på mina kontakter. Tyvärr är jag lite så att jag har förväntningar om att vännerna finns kvar. Men det är som allt annat, man måste underhålla sina relationer till folk man tycker om. Det ska bli en bättring!

I helgen blir det utgång för Fröken Rosa, en utgång som hon taggat i flera veckors tid. Att jag ser fram emot det här har nog inte undgått någon som jag pratat med. Och anledningen till taggen för just denna helgs utgång vet jag inte. Det bara blir så!
Och A. du behöver inte vara orolig, jag ska inte tjata så mycket mer om mitt tagg, jag förstår att det kan bli drygt. Men jag ska nog se till att du får kul!

Känner att livstaggandet har kommit tillbaka idag, i helgen har jag varit så seg. Men jag är redan på bättre tankar. Bra till mig!

Nu, 8mil i bil. Sen blir det 3mil till för att möta "The dark angel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0