Back to work.

Morgonens promenad är avklarad, har även fått i mig lite frukost.
Jag är inte på topp idag, det är bara att konstatera.
Vaknade med huvudvärk och nu sitter jag här och fryser, trots att jag har på mig tjocka kläder.
Suck.
Jag som ska på bio ikväll. Det är redan bestämt, bara att tagga till.
Det blir jag, Marielle, David, Mormor och Göran som ska gå och se "Flickan som lekte med elden".
Är inne på tredje ljudboken nu, så jag vet ju vad som väntar.
Det ska bli riktigt intressant om filmatiseringen på den andra boken lever upp till förväntningarna.
Jag har hört olika bud om hur filmen ska vara.
Tror att det blir bäst om jag bildar min egen uppfattning.

Sitter hemma i Umeå igen. Planet landade igår, och tiden i södern är över.
Känns riktigt jobbigt när det är en familj som jag trivs så fruktansvärt bra med.
Vi ses snart igen, nu är jag hemma för att klara av skolan.
Allting har en vardag, bara att inse.

Wallbergare, tack för dagarna hos er. Epa-körning, stan, fest, film, promenad, och en massa skratt. Ni är fantastiska!

Idag blir det att brain-storma kring hemtentan. Har inte börjar än, men jag har 4dagar på mig. Det borde gå bra, om jag bara kommer igång.

I guess its time to get back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0