Back on track

För tredje gången i år, är jag åter igen i Järlåsa utanför Uppsala.
Första gången var vi här ett helt dragracinggäng, andra gången hade familjen fått lånat huset när vi skulle besöka GrönaLund och Uppsala-stad för ett par dagar, och nu är vi här i övernattningssyfte.
Jag, mamma och pappa är ute på roadtrip förstår ni.
På 1,5-2 dagar ska vi åka 200mil fram och tillbaka genom Sveriges avlånga land. Där slutdestinationen är Jönköping.
I Jönköping står det en mattsvart Valiant och väntar på en ny ägare, i form av moi.
Så nästa år blir det drag, då Fröken Rosa ska ut i en ny tävlingsbil. I cant wait!

Ner resan hittills har gått superbra. Jag har suttit som uppslukad av den första Twilight boken som jag snart läst ut, jag började i tisdags =)
Aldrig mer ska jag klaga på min älskade lillasyster när hon sitter där, i en annan värld i soffan, med en bok i sin hand. Jag var på henne i somras, och antydde på att hon var knäpp, helt okontaktbar, när hon slukade den ena Twilightboken efter den andra.
- Men dom är ju så bra, Emelie, du förstår inte. Sa hon gång efter gång till sitt försvar.
Frida, jag tar tillbaka allt. Nu förstår jag dig.

Måste passa på att läsa medan jag kan, imorgon har jag på känn att det är min tur att sätta mig bakom ratten. Så går det när man har körkort, då ska man engagera sig. Det är värt det, när jag vet vad som väntar på mig 40mil härifrån.

På lördag blir det middag och utgång med Mellan, om hon fortfarande är intresserad av mitt sällskap. Jag ser iallafall fram emot det fruktansvärt mycket.
Det var nog länge sedan jag var så taggad på livet, vill ta vara på min ungdom och bara leva till fullo!
Im on my way, partypeople!



Kommentarer
Postat av: M

"om hon fortfarande är intresserad av mitt sällskap." Det klart jag är darling!! Kör försiktigt!

2009-09-11 @ 13:33:07
Postat av: johanna

ar det en charger eller? :) men jaha, sa kul! :) vart bara chockad, trodde inte ni skulle fortsatta med körningen? :)) pusss!

2009-09-13 @ 15:49:01
URL: http://norman.blogg.se/
Postat av: johanna

ar det en charger eller? :) men jaha, sa kul! :) vart bara chockad, trodde inte ni skulle fortsatta med körningen? :)) pusss!

2009-09-13 @ 15:49:08
URL: http://norman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0