Tisdag

Två dagar av ledigheten återstår, och jag ska försöka göra något bra av dem.
Vad sägs om lite städning? Det är ju så där lagomt kuligt!

Sitter med en tom gröttallrik framför mig och kollar på TopModel.
Snart blir det som sagt städning, men ska även ge mig på ett försök till att öppna kursboken.
Det har inte gått så bra hittills om jag säger så.
Men även inför denna kurs är jag inte särksilt orolig.
Det ska nog gå bra ska ni se!

Var på bio igår och såg The Ugly Truth.
Den var riktigt rolig faktiskt, men jag har svår att tro att killar ska vara så sexfixerade.
Eller hur man ska definiera det filmen handlade om. Män är bra, men kvinnor är bra också.
Så det så! ;) 
 
How I met your mother startade nu, det är ju en trevlig tv-serie ;) Right? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0