I <3 DR

Idag har varit en sakna-dragracing dag!
Jättesuper mycket!
Vill spänna fast mig, riktigt hårt. Så hårt att kroppen inte kan röra sig.
Jag vill fälla ner visiret och känna fokusering.
Jag vill rulla sakta mot burn-outboxen tills pappa säger stopp.
Jag vill ställa mig på bromsen och samtidigt hitta en balans till gaspedalen som resulterar i en burn-out.
Jag vill rulla fram mot stage, se lampan tändas.
Deep-stage, andra lampan tänds, och mer fokuserad än innan.
Sedan är racet igång, det går fort, det är fokuserat och det är en sån härlig känsla!
Pirret i magen, du&bilen mot världen, stående på gaspedalen i hopp om att det ska gå ännu snabbare.
Allt är över på lite mer än 10sek, men det känns som att hela världen stannar.

Dragracing har fångat mig i sitt grepp. Jag tänker inte släppa taget nu.
Jag tänker hålla fast, länge och väl!





1. Bilen som tog min dragracingoskuld. Vi hade en fin tid tillsammans.
2. My new car, jag ska se till att få många fina stunder tillsammans med den! Just wait and see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0