TGIF



Everywhere I go, every smile I see
I know you are there, smilin' back at me
Dancin' in moonlight, I know you are free
Cuz' I can see your star, shinin' down on me.

Jag ser dig överallt,
och jag kommer på mig själv med att hoppas.
Hoppas på att jag snart kommer att få se ditt vackra leende igen,
höra ditt skratt som urskiljer sig i en hel folkgrupp.
Att se dina ögon lysa så vackert som bara de kan.
Jag hoppas, varje dag, varje natt.
Ögonen fylls av tårar av alla mina tankar.
Om jag bra fick hålla om dig igen.



Det är tufft, jättetufft många gånger.
Det har helt enkelt blivit för mycket, way to much!
Att bli totalt överkörd av dig gjorde inte det hela mycket lättare.
Men jag försöker hålla huvudet högt, försöker se det ljusa.
Mitt ljusa just nu är att helgen är här.
Efter en hel vecka i skolan lär man sig verkligen att uppskatta ledigheten.
Det är det jag har tänkt att göra nu!
Känns som den här veckan har varit åratalslång. Men så är nog inte fallet.
Bara en inbillning när man inte är van.

Det har nog redan framkommit ganska bra att jag längtar bort,
det hade inte varit helt fel i denna situation!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad har hänt?? Vem har varit taskig mot dig? :/

2009-11-14 @ 12:48:08
Postat av: Sandra

Kikade in på din blogg idag och måste säga att jag håller med om att livet verkligen är orättvist!! Saker som inte borde hända händer, människor som inte borde försvinna försvinner .. Jag hoppas verkligen att allting löser sig och blir bättre för dig snart!!:)Kram sandra lundqvist

2009-11-14 @ 19:05:53
URL: http://lunka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0