Hurtigt =)

Idag, mina vänner, vet jag inte alls vart vi ska rita korset.
Jag och Marie har nämligen dragit på oss löparskorna och varit ute lite mer än en timme.
Nog för att det blev intervall träning, men oj så vi löpte. Haha.
Jag upplevde en energi som jag inte känt på länge, det var fantastiskt.
Nu kan man tänka att träning inför Beachen 09 är lite sent, men vadå, bättre sent än aldrig?
Grymt härligt, och något jag absolut ska ge mig på igen, snart =)

Innan det spelade vi brännboll i Sörmjöle. Det var nog länge sen det gick så dåligt för mig.
har inte rört ett brännbollsträ på evigheter och det kändes verkligen.
Det blir att träna en hel del, så ska jag nog kunna ge mig på en ordentlig match i höst =)

Dagen och helgen i övrigt har flutit på bara bra.
I lördags hade vi släktträff och det var super mysigt. Jättemycket folk, och en hel del som man inte ens visste fanns.
Lite tragiskt kan det tyckas, men jag kan tillägga att denna Jonsson-släkt inte är så liten.
Efter träffen bar det av till stan, där det var Kulturnatta. Vi gled runt, lyssnade på musik, kollade på modevisning och träffade en massa folk. En helmysig kväll, som slutade i Emmas soffa på Teg.
Morgonen efter, alltså söndag, for vi till Bussjö och kollade på motorcross. Snacka om att man blir glad och taggad när man ser dem köra. Mer action än i dragracing, men dem går som inte att jämföra riktigt. Motorsporter båda två, och jag klagar inte. Emmas bror spräckte ögonbrynet i sista heatet, vilket var otroligt olyckligt. Han vägrade sy, men jag hoppas ändå att det läker ihop snart.

Nu väntar snart sängen, och imorgon blir det att skriva prov. Inom Mat till vardag och fest. Har läst igenom papperna en gång, men känner ändå att det är sådant jag borde kunna.
Wish me good luck.

Imorgon blir det grillning också med flickorna, och det tackar jag inte direkt nej till.
Åh vad jag älskar när sommaren kommer, det är som att man tinar fram igen och börjar leva.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej gumman! Du får bestämma en dag då du har tid att pröva smink och frisyr inför balen. Jag kan imorgon och nästa vecka på tisdag och onsdag.. Är upptagen kvällstid tors-mån.. :( Sen vill jag bara påminna om att tvätta klänningen, eller höra er för om tvättråd eftersom klänningen är finast utan fläcken fram. :) PUSS

2009-05-26 @ 13:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0