ÄNTLIGEN!

Rapporten är inskickad och det var länge sedan jag kände en sådan enorm lättnad.
Just nu känns det som att ingenting kan sätta käppar i hjulet för den här känslan.
Visst, det återstår en del uppgifter och så i skolan.
Men projektarbetet som legat över mig under en sådan lång tid är äntligen överstökat!
Yeeeey! :)

Idag har jag varit på modevisningsmöte inför Kulturnatta. Till min lättnad så satt mer än hälften av modellerna i samma sits som jag; alltså aldrig gått en modevisning tidigare. Vi övade gång och fick kritik och nu i efterhand känns det faktiskt jätte bra. Jag kommer att vara grymt nerövs i slutet av nästa vecka, men jag tror ändå att det är värt det. Adrenalinkicken kommer att vara sjuk. Hihi. Men jag längtar.

Annars så sov jag hos Marielle i natt efter en kväll på Olearys igår. Helt klart en lyckad kväll och otroligt roligt att träffa människor man inte mött på länge. Tack för allt flickor och pojkar.
Och tack Marielle för att du är du, världens bästa!
Tänka sig vad du drar med mig på. Men det är roligt, man ska njuta av livet och inte kasta bort det! =)

Nu ska jag njuta av känslan att 100kg har släppt. Underbart! =) =)

Pussssssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0