Klappisar.

I skrivande stund sitter jag i skolan.
Föreläsningen är just avslutad, och jag är grymt nöjd över att vi bara gick förmiddag idag.
Är det något jag har svårt för just nu så är det att hitta motivation till skola.
Det är tragiskt men sant. Jag skyller helt klart på att det har blivit för mycket.
Det är massageteknik, muskler, leder, artärer och vener, styrning, hjärta, nervsystem och Gud vet allt.
Som en enda röra i mitt huvud.
Och till detta ska jag även fokusera på lucia och jobb. Vilket jag inte vill välja bort för allt i världen.
Att vi får göra om luciatåget i år igen är det bästa som kunde hända, vid varje möte har jag en sådan skön känsla i kropppen och jag bara myser. Det är helt klart min grej!
Och jobbet som drar igång på söndag ser jag verkligen fram emot, jag vet att jag kommer att klaga och gråta i stridens hetta när det blir för mycket. Men samtidigt känns det så grymt skönt att veta att snart kommer jag att ha en inkomst, på sidan om från skolan. Vilket jag har varit i behov av under en längre tid.
Pengar är verkligen viktigt, och man blir så styrd. Lika bra att börja samla på dem.

Snart ska jag gå ut på stan här i Övik och försöka hitta åt några julklappar. Det är svårare än jag trodde att hitta på något kul, det är som att det står still i huvudet, vilket inte är likt mig.
Ikväll blir det pluggning. I have to!

Just a small town boy and girl
livin' in a crazy world.
Tryin' to figure out what is and isn't true.
And I don't try to hide my tears.
The secrets or my deepest fears.
Through it all nobody gets me like you do.
And you know everything about me.
You say that you can't live without me.

I'm only up when you're not down.
Don't wanna fly if you're still on the ground.
It's like no matter what I do.
Well you drive me crazy half the time;
the other half I'm only trying to let you know that what I feel is true.
And I'm only me when I'm with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0